Laskut eivät ole lähettämisestä huolimatta menneet perille asiakkaiden verkkopankkeihin. Ongelma koskee noin 1900 asiakasta.

Päijät-Hämeen hyvinvointialue lähettää laskut uudelleen asiakkaille joko e-laskuna tai suoramaksuina asiakkaiden sopimusten mukaisesti verkkopankkiin. Asiakkaiden laskujen eräpäiviä siirretään myös laskun maksuehdon mukaisesti. Häiriöstä ei aiheudu asiakkaille korko- tai perintäkuluja.

Mikäli asiakkaalla nousee kysyttävää verkkopankkiin saapuneesta laskusta, asiakas voi olla yhteydessä Provincian maksuntarkkailuun puh. 03 821 4019.

Lue uusimmat uutiset

Katso kaikki uutiset

Torialueen kehittämiskyselyyn tuli vastauksia lähes 200

Uutiset - 22.11.2024 - Kunnan toiminta