Laskut eivät ole lähettämisestä huolimatta menneet perille asiakkaiden verkkopankkeihin. Ongelma koskee noin 1900 asiakasta.

Päijät-Hämeen hyvinvointialue lähettää laskut uudelleen asiakkaille joko e-laskuna tai suoramaksuina asiakkaiden sopimusten mukaisesti verkkopankkiin. Asiakkaiden laskujen eräpäiviä siirretään myös laskun maksuehdon mukaisesti. Häiriöstä ei aiheudu asiakkaille korko- tai perintäkuluja.

Mikäli asiakkaalla nousee kysyttävää verkkopankkiin saapuneesta laskusta, asiakas voi olla yhteydessä Provincian maksuntarkkailuun puh. 03 821 4019.

Lue uusimmat uutiset

Katso kaikki uutiset

Toni Piispaselle Pro Hollola -mitali

Uutiset - 06.12.2024 - Kunnan toiminta

Pitkällä kausilipulla säästää euroja

Uutiset - 06.12.2024 - Liikenne