Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen asiakastietojärjestelmissä olleet tekniset ongelmat on saatu ratkaistua keskiviikon 8.1. aikana. Suurin osa ongelmista selvisi jo tiistaina 7.1. Asiantuntijat alkavat käsittelemään teknisen vian aikana tulleita viestejä vanhimmista alkaen. Teknisen vian vuoksi käsittelyaikamme saattavat olla normaalia pidempiä. Teknisten vikojen ja vuodenvaihteen poikkeusaukiolojen vuoksi Päijät-Hämeen työvoimapalvelut päivystää lisätysti 8.–10.1.

Poikkeusaukioloajat aluetoimipisteissä 8.-10.1.

Päivystys on auki aluetoimipisteillämme Heinolassa, Hollolassa ja Orimattilassa seuraavasti:
keskiviikko 8.1. klo 12–15
torstai 9.1. klo 9–15
perjantai 10.1. klo 9–15

Tekniset ongelmat eivät vaikuta tukiin

Tietojärjestelmissä olleet ongelmat eivät vaikuta työnhakija-asiakkaiden työttömyystukiin. Mikäli asiakkaan asiaa ei ole voitu hoitaa teknisten syiden takia, se voidaan korjata jälkikäteen.

Suosittelemme asiakkaillemme työllisyysasioiden hoitamista verkossa Työmarkkinatorin Asiointi -palvelussa. Mikäli et voi käyttää Asiointi-palvelua, voit saapua paikan päälle aluetoimipisteillemme päivystysaikoina tai ottaa yhteyttä asiakaspalvelumme.

Asiakaspalvelumme palvelee asiakkaitamme sähköpostitse osoitteessa info@hameentyovoimapalvelut.fi ja puhelimitse 044 024 6226 (ma-pe 9–15). Pyydämme huomioimaan, että asiakaspalvelumme saattaa olla ruuhkautunut poikkeustilanteesta johtuen.

Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen asiakkaita ovat työnhakijat ja yritykset Asikkalassa, Hartolassa, Heinolassa, Hollolassa, Iitissä, Kärkölässä, Orimattilassa, Padasjoella ja Sysmässä.