Poikkeustilanteen vuoksi asiantuntijat eivät pääse asiakastietojärjestelmiin sisälle, eivätkä he näe tai voi päivittää asiakastietoja.

Käyttöhaasteiden syytä selvitetään parhaillaan. Päijät-Hämeen työvoimapalvelut päivittää tilannetta verkkosivuillaan. Tekniset haasteet eivät vaikuta asiakkaiden työttömyysturvaan. Jos asiaasi ei voida hoitaa teknisistä virhetilanteista johtuen, voidaan hoitamattomat asiat korjata jälkikäteen.

Työvoimapalvelujen asiakkaiden palvelu poikkeustilanteen aikana

  • Poikkeustilanteen aikana työllisyysasioita voi hoitaa verkossa Työmarkkinatorin Asiointi -palvelussa.
  • Mikäli et voi käyttää Asiointi-palvelua, voit käynnistää työnhakusi tästä päivästä alkaen ilmoittamalla siitä sähköpostitse osoitteeseen info@hameentyovoimapalvelut.fi.
  • Asiakaspalvelumme palvelee asiakkaitamme sähköpostitse osoitteessa info@hameentyovoimapalvelut.fi ja puhelimitse 044 024 6226. Pyydämme huomioimaan, että asiakaspalvelumme saattaa olla ruuhkautunut poikkeustilanteesta johtuen.

Päijät-Hämeen työvoimapalvelujen asiakkaita ovat työnhakijat ja yritykset Asikkalassa, Hartolassa, Heinolassa, Hollolassa, Iitissä, Kärkölässä, Orimattilassa, Padasjoella ja Sysmässä.