Tilojen siisteys, asioinnin sujuvuus sekä henkilöstön ystävällisyys saivat hyvät arviot.

Myös ruokapalveluissa saatiin myönteistä palautetta. Ruuan riittävyys ja lämpötila arvioitiin hyväksi, ja keittiöhenkilökunnan ystävällisyys sai kiitosta eri vastaajaryhmissä. Kehittämistarpeita toivottiin muun muassa ruokailuympäristöön, jossa esimerkiksi ruokailutilanteiden melu nousi esiin keskeisenä kehityskohteena.

Erityisesti varhaiskasvatuksessa ja nuoremmilla koululaisilla ruokailutilanteet koettiin pääosin mukavina ja ruokailuun varattu aika todettiin riittäväksi.

Kysely kohdennettiin kunnanviraston toimipisteen, koulujen ja päiväkotien henkilöstölle sekä kirjastotilojen käyttäjille.

Voit tutustua ruoka- ja siivouspalvelujen asiakaskyselyjen tulosten tiivistelmään täältä .